سه شنبه ١١ آذر ١٣٩٩
منو اصلی
اخبار > اطلاعیه شماره یک


نسخه چاپي ارسال به دوست

 
    اطلاعیه شماره یک
  


بسمه تعالی

قابل توجه داوطلبان متقاضي مصاحبه دكتري ورودي 99 دانشکده مهندسی عمران دانشگاه سمنان

ضمن تبریک موفقیت شما در پذیرش مصاحبه دوره دکتری دانشکده مهندسی عمران، برای پیگیری امور مصاحبه لازم است مراحل زير انجام گيرد:

-         جلسات مصاحبه به صورت غیرحضوري (مجازی) بوده و ارتباط صرفاً با نرم افزار Adobe connect   خواهد بود .

-         ارتباط مجازي الزاماً بايد به صورت صوتي و تصويري بوده و در صورت عدم امكان تهيه آن، بنا بر بخشنامه وزارتي مصاحبه غير قابل قبول خواهد بود.

-         لازم است متقاضي قبل از تاريخ مصاحبه نسبت به نصب نرم افزارها و تنظيمات مربوطه اقدام نموده و طبق جدول ارائه شده‌ی زیر جهت تطبیق و اجرای آزمایشی نرم افزار اقدام نماید.

زمان اجرای آزمایشی نرم افزار

1 و 2 مهر ماه 1399

آدرس دريافت نرم افزار

https://it.semnan.ac.ir/vcsoft

آدرس راهنماي اتصال

https://it.semnan.ac.ir/vchelp

آدرس محیط آزمایشی

Vc10.semnan.ac.ir/civil3

نام کاربری

نام و نام خانوادگی (با حروف انگلیسی)

کلمه عبور

GENERAL (با حروف بزرگ انگلیسی)

 

-         هرمتقاضي قبل از ورود به جلسه اصلی و طبق برنامه زمان بندي طی تماس با شماره 02331535212 يك رمز عبور مجزا دریافت می‌کند.

-         جدول زمان بندي مصاحبه اصلی به شرح زير مي باشدكه پس از مشخص شدن تعداد مراجعان تدقيق خواهد شد.

گرايش

روز مصاحبه اصلي

روز مصاحبه با تاخیر( محدود)

آدرس لينك دسترسي مجازي

‍ ژئوتكنيك

7/7/1399

14/7/1399

Vc10.semnan.ac.ir/civil2

راه و ترابري

7/7/1399

14/7/1399

Vc10.semnan.ac.ir/civil3

مهندسي آب و سازه هاي هيدروليكي

5/7/1399

6/7/1399

13/7/1399

Vc10.semnan.ac.ir/civil3

مديريت منابع آب

5/7/1399

6/7/1399

13/7/1399

Vc10.semnan.ac.ir/civil3

سازه

6/7/1399

7/7/1399

15/7/1399

Vc2.semnan.ac.ir/civil

زلزله

8/7/1399

13/7/1399

Vc10.semnan.ac.ir/civil1

 

-         تذکر: در صورت عدم اتمام مصاحبه از متقاضیان در تاریخ‌های فوق الذکر، زمان مجدد مصاحبه با هماهنگی دانشکده و متقاضیان، یک روز پس از تاریخ‌های ذکر شده برای هر گرایش، نیز اعلام و مصاحبه انجام خواهد شد.

-         لازم است كليه مدارك مطابق ليست زير و الزاماً به ترتيب ذكر شده به صورت خلاصه و تفصيلي (مجزا) به ايميل civil@semnan.ac.ir   ارسال گردد.

مدارک مورد نیاز:

1-         تکمیل و ارسال فرم شماره یک بصورت لیست سوابق کامل آموزشی و پژوهشی برای هر داوطلب الزامی می‌باشد.(فرم شماره 1)

2-           یک فایل pdf تجمیعی که محتوا و ترتیب صفحات آن باید به صورت زیر باشد :]هر مورد حداکثر در یک صفحه یا دو صفحه[

·         برگه اول: دانشنامه مقطع کارشناسی (با ذکر نام دانشگاه و معدل کل)

·         برگه دوم: دانشنامه مقطع کارشناسی ارشد (با ذکر نام دانشگاه و معدل کل)

·         برگه سوم: ریز نمرات و کارنامه مقطع کارشناسی (با ذکر تعداد نیمسال گذرانده که باید اسکن شود).

·         برگه چهارم: ریز نمرات و کارنامه مقطع کارشناسی ارشد (با ذکر تعداد نیمسال گذرانده که باید اسکن شود).

·         برگه پنجم: گواهی یا مستندات مربوط به برگزیدگی در المپیادهای علمی دانشجویی

·         برگه ششم: گواهی یا مدرک زبان

·         برگه هفتم: گواهی یا قرارداد حق‌التدریس یا دستیار آموزشی

·         برگه هشتم: صفحه صورتجلسه دفاع نهایی پایان‌نامه کارشناسی ارشد (حتما عنوان پایان‌نامه، نمره اکتسابی و اسامی اساتید راهنما، مشاور و داوران همراه با امضای آنها ثبت شده باشد).

·         برگه نهم: فهرست فعالیت‌های پژوهشی به شرح و ترتیب زیر:

                                                              i.      صفحه‌ی اول مقالات ISI، Scopus، ISC و علمی-پژوهشی (با ذکر عنوان مقاله و همچنین نام و اعتبار مجله).

                                                           ii.      گواهی ثبت اختراع‌های تاییدشده.

                                                         iii.      گواهی برگزیدگی در جشنواره‌های علمی معتبر.

                                                          iv.      صفحه‌ی اول مقالات علمی-ترویجی مرتبط با رشته تحصیلی  (با ذکر عنوان مقاله و نام مجله).

                                                            v.      صفحه‌ی اول مقالات چاپ‌شده در کنفرانس‌های معتبر داخلی و خارجی (با ذکر عنوان مقاله و همچنین عنوان، سال و سطح کنفرانس).

                                                          vi.      تصویر جلد و صفحه‌ی شناسنامه کتاب‌های تألیفی یا ترجمه مرتبط با رشته تحصیلی متقاضی (با ذکر عنوان کتاب و همچنین نوع کتاب).

                                                       vii.      گواهی اتمام طرح و قرارداد طرح پژوهشی، دستیار پژوهشی، شرکت در کارگاه‌های پژوهشی معتبر و غیره.

 

3 -یک فولدر با نام A  با عنوان "نام متقاضی و گرایش مصاحبه" ایجاد و مجموعه فایل‌های تفصیلی مدارک ذیل در آن ایجاد و مستندات مربوطه در آنها ذخیره گردد. مثال: A-Hassan Abbasi-Structure

·         1-A   فایل 1 با عنوان "مدارک کارشناسی" شامل تصویر دانشنامه.

·         2-A   فایل 2 با عنوان "ریزنمرات مقطع کارشناسی".

·         3-A    فایل 3 با عنوان " مدارک کارشناسی ارشد" شامل تصویر دانشنامه.

·         4-A   فایل 4 با عنوان  "ریزنمرات مقطع کارشناسی ارشد".

·         5-A    فایل 5 با عنوان " گواهی المپیادهای علمی دانشجویی" شامل تمام مستندات شرکت و کسب رتبه در المپیادهای دانشجویی.

·         6-A    فایل 6 با عنوان " مدرک زبان" شامل تمام مدارک و گواهی‌های آزمون‌های زبان معتبر.

·         7-A   فایل 7 با عنوان "دستیار آموزشی" شامل تمام گواهی‌ها یا قراردادهای حق‌التدریس یا دستیار آموزشی.

4-        یک فولدر با نام B شامل " فعالیت‌های پژوهشی" حاوی فایل‌های زیر: مثال: B-Hassan Abbasi-Structure

·      B-11 فایل 11 حاوی فایل تمام متن کلیه مقالات ISI، Scopus، ISC و علمی-پژوهشی پذیرش نهایی‌شده.

·      B-12 فایل 12 حاوی فایل تاییدیه ثبت اختراع تاییدشده.

·      B-13 فایل 13 حاوی گواهی برگزیدگی در جشنواره‌های علمی معتبر.

·      B-20 فایل 20 حاوی فایل تمام متن مقالات علمی-ترویجی مرتبط با رشته تحصیلی.

·      B-30 فایل 30 حاوی فایل تمام متن مقالات چاپ‌شده در کنفرانس‌های معتبر داخلی و خارجی.

·      B-40 فایل 40 حاوی فایل pdf کامل کتاب‌های تالیفی یا ترجمه مرتبط با رشته تحصیلی.

·      B-50 فایل 50 با عنوان " پایان‌نامه" حاوی فایل pdf متن کامل پایان‌نامه کارشناسی ارشد دفاع‌شده.

·      B-60 فایل 60 با عنوان " قرارداد پژوهشی" حاوی تمام گواهی‌های اتمام طرح و قراردادهای طرح پژوهشی، دستیار پژوهشی و غیره.

5-       یک فولدر با نام C شامل سایر موارد دیگر که از نظر متقاضی می بایست ارائه شده و به اطلاع دانشکده رسانده شود.

 

لازم بذکر است نوبت دهی مصاحبه پس از دریافت مدارک فوق از طریق ایمیل امکان پذیر بوده، و جزئیات ان متعاقبا اعلام خواهد شد.

شایان ذکر است رعایت ترتیب‌های بیان‌شده، تاثیر بسزایی در بررسی دقیق‌تر مستندات شما خواهد داشت.

 

       با تشکر

 

 

دانلود فايل : فرم شماره 1 ( 32KB )

 

گروه خبری :1399/06/26 ساعت :١٢:٤٥ تعداد نمایش:1057 کد خبر : ١٩٧٨٧

 
 
نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: