درس ایمنی پیش نیاز تصویب موضوع پیشنهاد پژوهشی

درس ایمنی ویژه دانشجویان تحصیلات تکمیلی

اطلاعیه مهم

قابل توجه دانشجویان تحصیلات تکمیلی (کارشناسی ارشد ناپیوسته و دکتری تخصصی)

 

بدینوسیله به منظور یادآوری به اطلاع می رساند به استناد مصوبه شورای تحصیلات تکمیلی دانشگاه مورخ 14/11/1399 دانشجویانی که قصد دارند موضوع پیشنهاد پژوهشی (پروپوزال )  خود را در نیمسال دوم 1400 به تصویب برسانند، ملزم به اخذ درس ایمنی در نیمسال جاری هستند. تصویب پروپوزال در گروه آموزشی منوط به گذراندن درس ایمنی توسط دانشجو می باشد.

   مدیر تحصیلات تکمیلی دانشگاه سمنان

       10/11/1400

 

پیرو اطلاعیه معاونت محترم آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه در خصوص لزوم اخذ درس ایمنی، بدینوسیله به اطلاع می رساند:

1- دانشجویان ورودی سال 99 که قصد دارند موضوع پیشنهاد پژوهشی (پروپوزال) خود را در نیمسال دوم 99 به تصویب برسانند ملزم به اخذ درس ایمنی در نیمسال جاری هستند. تصویب پروپوزال در گروه آموزشی منوط به ارایه گواهی مبنی بر گذراندن با موفقیت درس ایمنی توسط دانشجو، می باشد. به عبارت دیگر از نیمسال دوم 99 و به بعد درس ایمنی پیش نیاز تصویب موضوع پیشنهاد پژوهشی (پروپوزال) برای دانشجویان ورودی سال 99 می باشد .

2- سایر دانشجویان شاغل به تحصیل که پروپوزال آنها قبل از نیمسال دوم 99 در گروه آموزشی تصویب شده است و در نیمسال جاری از آزمایشگاه/کارگاه استفاده خواهند کرد ملزم هستند دوره آموزش ایمنی را با موفقیت سپری کنند.

3- با توجه به بندهای 1 و 2، دانشجویانیکه تا کنون نسبت به اخذ درس ایمنی اقدام نکرده اند می بایست در مرحله حذف و اضافه نیمسال دوم 99 درس مزبور را اخذ نمایند. بدیهی است تبعات ناشی از عدم اخذ این درس بر عهده دانشجو خواهد بود.

مدیریت تحصیلات تکمیلی دانشگاه سمنان

18/11/99

کلمات کلیدی
نیره فخاریان
تهیه کننده:

نیره فخاریان

فایل ها

0 نظر برای این محتوا وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *