اطلاعیه ارسال نواقص پرونده
اطلاعیه ارسال نواقص پرونده
" اطلاعیه "
قابل توجه کلیه دانشجویان محترم کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی (PH.D) پذیرفته شده سال 1400
بدینوسیله به اطلاع کلیه دانشجویانی که پرونده آموزشی آنان دارای نقص می باشد، می رساند چنانچه تاکنون نسبت به ارسال مدارک درخواستی (مطابق اطلاعیه های ثبت نام از پذیرفته شدگان سال 1400) اقدام ننموده اند، موظف به تکمیل پرونده و ارسال مدارک اعلام شده تا تاریخ 20/10/ 1400 می باشند. بدیهی است در صورت عدم تکمیل موارد خواسته شده تا تاریخ مذکور، طبق مقررات از انتخاب واحد نیمسال دوم 1400 محروم خواهند شد و تبعات ناشی از آن بر عهده دانشجو خواهد بود .
مدیریت تحصیلات تکمیلی دانشگاه سمنان
نظر دهید